جوجو


سلام,به خوش اومدید اومیدوارم ازتمام امکانات وب.استفاد کنید

 

پــسـتـ ـ ـ ثـابـتــ ـ ـ

1-فقطــــــــــ برای آپای مهم خفل میدم.(خودتون بیاید سر بزنید دیگه)

2-دیگه بیخیال حذفیدن بی معلفتا شدم.هرکی اومد دمش گرم اگر هم که فدای سرم.

3-نظلای خصوصی که واقعاخصوصی نیست عمومی میشن.

4-با همه تبادل لینک میشه(دختل و پسل فلقی نداله)

5- اگه میخوای نظل چرت و پرت بذاری(فحش و ......)........شو داشته باش آدرستو بذار تا جوابتو بدم.

6- تمامی انتقادا و پیشنهادا مورد بررسی قرار میگیرد.پس نظلتو بگو اصلا نالاحت نمی شم.

..

 


نظرات شما عزیزان:

جوجو
ساعت19:13---14 مهر 1391
وای من تو کف این شباهت اتفاقیمپاسخ: من پروفایلتو کپی نکردم من خوصوصیات خودمو نوشتم تا دیشبم ب وبت نیومده بودم برحال ب قول خوت ارزش نداره واسه ی تازه بدوران رسیده ای مثل تو خودمو خسته کنم

سحر
ساعت20:45---13 مهر 1391
یعنی اینقدر پرویی که همه رو از وب آجیم برداشتی.

یه زحمتی به انگشتات بده ترو خدا.حداقل یه سلامو از خودت بنویس .این انگشتا اون دنیا لازمت نمیشه ها باید همینجا ازشون استفاده کنی.والا

لامصب رو که نی


دستت درد نکنه دیگه دزدم شدیم ب من چه وب من مثل آبجیته.این همه زحمت کشیدم کپی پیس کردم بلاخره از انگشتام استفاده کردم دیگه


جوجو
ساعت20:28---13 مهر 1391
یعنی خوشم میاد از بس پرویی پست ثابتتم کپی برابر اصل وب منه
پاسخ:بخشید ک وب من شبیه وبتونه دیگه.


جوجو عاشق
ساعت15:49---31 تير 1391
جوجو

جوجو عاشق
ساعت15:34---31 تير 1391
جوجو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 22 اسفند 1390 22:44 |- jamal -|

ϰ-†нêmê§